Zachowaj zdrowie i urodę pijąc soki warzywne

Kategorie: 

Źródło: pixabay.com

Szklanka soku może być idealnym rozwiązaniem na rozpoczęcie nowego dnia. Wiele dowodów naukowych wskazuje na to, że zamiast kawy lub herbaty, warto pobudzić swój organizm do działania właśnie poprzez wypicie soku, czyli prawdziwej bomby witaminowej. Najzdrowiej pić soki, które przygotowałyśmy samodzielnie. Wystarczy do tego jedynie blender, odrobina wody i dowolna kompozycja warzyw. Oto 5 potwierdzonych korzyści zdrowotnych, które zyskasz regularnie pijąc soki warzywne:

Odżywienie organizmu

Picie soku z warzyw jest znacznie lepszym rozwiązaniem, niż spożywanie ich w tradycyjnej postaci. Organizm lepiej wchłania składniki odżywcze ze zmiksowanego pokarmu. Dlatego też picie soków warzywnych może dostarczyć nam wysoki poziom składników odżywczych oraz przeciwutleniaczy. W efekcie będziemy mieć więcej energii, dobre samopoczucie oraz zdrowe ciało.

 

Nawodnienie

Picie soku to dodatkowe nawodnienie dla naszego organizmu. Soki warzywne najlepiej wypijać rano, do śniadania, oraz wieczorem, do kolacji. Nawodniony organizm poprawi nasze samopoczucie, poczujemy się aktywne i odmłodzone.

 

Przyspieszony wzrost włosów

Częste picie soków warzywnych może stymulować wzrost naszych włosów. Szczególnie wartościowe będą soki z zawartością buraków, marchwi, zielonych warzyw liściastych, kalafiora, papryki oraz cebuli. Dzięki nim włosy nie tylko będą rosły szybciej, ale także przestaną wypadać i staną się gęstsze.

 

 

Leczenie trądziku

Dynia, słodkie ziemniaki i marchewka mogą mieć cudowny wpływ na stan zdrowia naszej skóry. Picie soków z pomarańczowych warzyw dostarczy do naszego organizmu dużą zawartość przeciwutleniaczy oraz witaminy C. Dzięki temu znacznie łatwiej będzie uporać się z chorobami skóry, takimi jak trądzik.

 

Promienna cera

To, że pijemy soki warzywne, będzie po prostu widać po naszej cerze. Dzięki nim stanie się ona pełna blasku, jędrna i nawilżona. Szczególnie zdrowe dla stanu zdrowia naszej skóry jest picie soku z pomidorów, kapusty, marchwi oraz rzodkiewki.

 

Ocena: 

Nie ma jeszcze ocen